TRYB JASNY/CIEMNY

znikające rolki ... feeria smaków ...





Od kilku dni nie gotuję ... rozsmakowuję się jedynie ... DELEKTUJĘ ...
Na wiele sposobów upajam się smakami ... dopieszczam wzrok i podniebienie ...
Chyba mogłabym tak cały rok :):)


jaśminowy napar ...
zapachy ... wielobarwność ...
kontrasty smaków ... chrupkość ... świeżość ... tempura ... surowość ...
PAŁECZKI :):):)  jeszcze trochę nieporadnie ... zabawnie ... coraz wprawniej ...











istna feeria smaków , aromatów , struktur , barw ...

Komentarze

  1. I tak trzymaj Aniu!
    Wszelkiej pomyślności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajka:) Ja też tak chcę!:)
    Wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze... Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Chętnie bym dołączyła:)
    A ta łódeczka to samodzielnie zbita czy gdzieś do kupienia - ciekawa bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta łódeczka to rodzaj półmisku , na którym podają sushi w mojej ulubionej restauracji :)

      Usuń
  4. Podoba mi się u Ciebie, więc...zostaję na dłużej:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sushi.. jak ja dawno go nie jadałam! Moje ulubione sushi to przede wszystkim z łososiem, tuńczykiem, krewetką i surimi lekko oprószone kawiorem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

SEZONOWA KUCHNIA

STYCZEŃ

LUTY

MARZEC

KWIECIEŃ

MAJ

CZERWIEC

LIPIEC

SIERPIEŃ

WRZESIEŃ

PAŹDZIERNIK

LISTOPAD

GRUDZIEŃ

KOLORY W KUCHNI

WIELOBARWNIE

BIAŁY

CZERWONY

FIOLETOWY

POMARAŃCZOWY

ZIELONY

ŻÓŁTY

POLECANE ARTYKUŁY

Polecane posty

instagram @zycie_od_kuchni

Copyright © ŻYCIE OD KUCHNI